Tekninen tuki

Oletko hankkimassa tai omistatko Uovision riistakameran ja haluat tietää sen teknisistä ominaisuuksista tai käytöstä enemmän? Ongelmia käyttöönotossa?

Ensin kannattaa tarkastaa, että kamera-asetukset ja operaattoriasetukset asennettu oikein, eikä oma  sähköpostipalvelin ole vahingossa siirtänyt kamerasta lähetettäviä kuvia vahingossa roskapostilaatikkoon.

Esim. jos lähettävä riistakamera tai etäohjattava riistakamera ei jostain syystä lähetä kuvaa reaaliajassa sähköpostiisi, voit ottaa yhteyttä tekniseen tukeemme, ja autamme sinua selvittämään mahdollisen ongelman.

Lähettävä riistakamera sekä etäohjattava riistakamera toimivat tavallisen digitaalikameran tavoin. Kameroissa on irrotettava SD muistikortti, jonne kuvat tallentuvat.  Jos kyseessä on lähettävä riistakamera  tai etäohjattava riistakamera, on kameraan hankittava matkapuhelinliittymä (SIM kortti) lähetystä varten.

Joskus Prepaid-liittymän kanssa voi olla enemmän ongelmia kameraa ensikertaa ohjelmoitaessa. Käyttöohjeet neuvovat miten toimia. Kun asetat puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta, numeroiden ja merkkien perään ei saa jättää välilyöntejä. Kannattaa aina tarkastaa, että olet syöttänyt kaikki asetustiedot oikein.

Uovision riistakamerat kehittyvät teknologisesti nopeaan tahtiin joten kameroiden mukana saapuvat paperiset käyttöohjeet voivat seurata kehitystä hiukan jäljessä. Kameran lähetysasetusten ohjelmointia varten on helppokäyttöinen Wizard asennustyökalu joka toimii Windows ja MAC nettiselaimilla.

Uovision etäohjattava riistakamera että lähettävä riistakamera ovat helppokäyttöisiä. Kaikki Uovisionin riistakamerat on varustettu suomekielisellä valikolla. Tekninen tukemme vastaa mielellään teknisiin kysymyksiin, jotka koskevat Uovision riistakameroita.

Tekninen tuki palvelee arkisin ma-pe klo 09.00-15.30 välisenä aikana alla olevassa puhelinnumerossa:

020 3314 90

(0,088 €/min + pvm/mpm)
– Puhelun hinta sama kaikkialta Suomesta
– Puhelun hinta sis. ALV 24%